Project Purpose | Leven vanuit jóúw oorsprong | Online

Huidige status
Niet ingeschreven
Prijs
Jaarabonnement: €69,- per maand

Welkom bij

‘Project Purpose | Leven vanuit joúw oorsprong’

Welkom. Wat leuk dat je een kijkje neemt binnen dit traject. Bekijk de onderstaande video en de training inhoud om een goed beeld van dit traject te krijgen.

– ‘Uhm… en hoe gaat het nu verder?’ 

 

 – ‘Goeie vraag,’ denk ik dan altijd.  

 

In dit eerste filmpje geef ik je het antwoord op deze vraag en ik heb meteen een leuke vraag voor jou! 

 

Ik ben Jacobien van Oorspronkeling en ik help mensen zoals jij en ik om hun oorsprong te vinden.  

 

Logische vraag dus: hoe gaat het nu verder? Je hebt net besloten om je oorsprong te gaan vinden en je wilt aan de slag toch?  

 

Gelukkig is het antwoord simpel. 

 

Meteen toen jouw aanmelding in mijn inbox kwam, is er voor jou iets ingepakt en opgestuurd: de feel-goody-box – oorspronkelings vierkante variant van de goodybag. Misschien heb je hem al ontvangen en anders komt ie snel naar je toe.  

 

Deze feel-goody-box mag je openmaken, maarrrrr…. ik wil je vragen om de inhoud nog even ingepakt te laten. Dat is dus die leuke uitdaging voor je. In de loop van het traject blijkt vanzelf wanneer je welk kadootje mag uitpakken.  

 

Verder is het handig om ook voor jezelf een feelgood plekje te geven. Een fijne plek, waar je rustig en relaxed dit traject kan volgen. 

 

Zodra je de feel-goody-box binnen hebt en je feelgood plek hebt bepaald, begin je bij het begin. De inleiding. Deze bestaat uit een aantal filmpjes, die je alleen maar hoeft te bekijken. Na de inleiding ga je door naar fase 00. Daarin komen de eerste echte opdrachten. 

 

Je krijgt steeds een video met uitleg over het onderwerp. Als je liever leest dan kijkt, dan is dat ook helemaal prima. De tekst vind je onder de video. Na de video met de uitleg volgt een video met de opdracht. En ook daaronder staat weer de tekst, zodat je die kan lezen als je dat liever doet. 

 

Er is ook altijd ruimte om jouw notities kwijt te kunnen. Sommige opdrachten kan je alleen digitaal doen, maar de meeste kan je ook offline maken. Er is altijd gelegenheid om je notities -digitaal of handgeschreven- te uploaden.

 

Na iedere opdracht krijg je instructies wat de vervolgstap is. Mocht je even willen overleggen of een vraag willen stellen, neem dan contact op. Ik help je graag. Je kan dit het makkelijkst doen via de contactknop in de academy.

 

Als je behoefte hebt aan meer uitleg of meer persoonlijke begeleiding, dan kan dat ook. Dan kan je een persoonlijke sessie bij boeken waarbij ik je meeneem naar de volgende stap. Meer informatie hierover vind je onder deze video.  

Ik help je graag!  

Goed onthouden: de kadootjes nog even ingepakt laten en dan lekker aan de slag. Veel plezier en succes. Op naar jouw oorsprong!  

Training Inhoud

Uitklappen
WELKOM & INLEIDING
Fase 00
Fase 01 & 02 de dupe & de speler
Hoofdstuk inhoud
0% voltooid 0/12 stappen
Fase 03 de Eigenaar
Fase 04 de Ervaringsdeskundige
Fase 05 de Oorspronkeling

Happy to help

Graag een beetje meer begeleiding?

Meestal is het lekker om zelf aan de slag te gaan. En sòms wil je een beetje extra begeleiding. Een uurtje sparren en overleggen. Of liever live om samen de juiste stappen te zetten. Fijn dat ik je mag helpen.

Kijk maar eens in de webshop welke sessie het beste aansluit bij jou. Tot snel!